idasbakverk

Alla inlägg under maj 2013

Av Ida Karlberg - 12 maj 2013 12:44

Hejsan alla läsare!Det verkar som den 26 maj är mors dag?Det är iaf vad som står på internet.
Till helgen ska jag och min BFF (som fyller år på samma dag som moi , 22 maj  ) ha en liten tjejkväll med våra 2 andra BFF . Det blir alltså inget stort. Vårat lilla 4-gäng ska äta oss feta på en 3 rätters middag som födelsedags drottningarna gjort.    Nej , men den andra drottningen kallas för Ph och så präktiga som vi tror vi är ska vi göra allt planerat i minsta detalj och en riktig maffig 3-rätters middag.   
Välkommst tilltugg :Mozzarella och tomat skivor toppat med nån krydda , pizza krydda kanske , inte bestämt ännu.
Förrät:Mozzarella sticks och & vitlökssås.
Varmrätt:Kyckling filé med potatis klyftor.
Efterrätt: Jag föredrar en tårta men Ph är fast besluten med att vi ska baka den hemskt goda bounty kakan.
Eftersom jag vann en tävling om vilken serie / film vi skulle se , så blir det absolut Pretty Little Liars.
Byebye   

Av Ida Karlberg - 4 maj 2013 14:52

Hej bloggen!
Den här veckan har jag fått min första tårtbeställning!
Det här är tårtan jag bakade:
En hatttårta!

Presentation


Välkommen till Ida's Bakverk!Här bjuder jag på inspiration och massa annat!
Bloggmail: idasbakverk12@gmail.com

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Yummy Cupcake

matbloggen

Matbloggstoppen

matklubben

Matklubbens Topplista
Cute Apple

.

   

.

 

.

 

INSTAGRAM

  Följ min offentliga nya instagram!
IdasBakverk

Pumpkin

Ovido - Quiz & Flashcards