idasbakverk

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Rubrik saknas

Av Ida Karlberg - 19 augusti 2013 12:20

Hej!
Har inte hunnit skriva på ett tag nu. 
Skolan börjar ju imorgon , men jag tänker inte skriva en sådan där deppstatus om hur skolan suger.
Då blir ju alla andra också deppade.
Iallafall får min undulat (Emil) en ny kompis den här veckan!   
Här är en bild på Emil!
 

 
 
Samira

Samira

7 september 2013 16:50

Vad fin Emil är.. fin blogg :)

http://dreamschool.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Karlberg - 21 oktober 2013 21:32

HEJ , HAR GJORT EN TÅRTA SOM JAG TROR NI KOMMER GILLA , DEN FINNS PÅ DENNA LÄNKEN. SNÄLLA TRYCK PÅ GILLA LÄNGRE NER PÅ SIDAN SÅ KAN JAG VINNA EN KITCHENAID!    http://www.tartdekorationer.com/fodelsedagstarta/ ...

Av Ida Karlberg - 7 oktober 2013 20:00


OCH MIN EFTERLÄNGTADE MÅNAD ÄR REDAN HÄÄÄÄÄR!! HALLOWEEN - MÅNADEN!!   Snart blir det att dra iväg till nå tårtbutik och köpa sockerpasta och sådant! Tårtan i sig får vi väll se hur det går med den.. hehe..      ...

Av Ida Karlberg - 4 oktober 2013 12:44

Jaha så vart det kanelbullensdag! Har nån planerat att baka några kanelbullar idag? Inte för att göra er besvikna men idag får min familj köra på köpebullar ! Har ju varit hos läkaren och tagit massa prover för migrän så det finns ingen tid över till...

Av Ida Karlberg - 15 september 2013 16:17

Upptagen med saker upp till öronen , här kommer lite bilder från onsdags iaf!En fjärde medlem i undulat flocken , Ceasar!          ...

Av Ida Karlberg - 8 september 2013 18:43

Mitt på dagen går man förbi en enorm lövhög och då förstår jag , det är höst på riktigt.Det konstiga är att värmen är ovanligt hög vid denna månaden. Bara det blir snö till jul , annars är det ju ingen riktig jul!     Nej men det lär ju dröja ett tag...

Presentation


Välkommen till Ida's Bakverk!Här bjuder jag på inspiration och massa annat!
Bloggmail: idasbakverk12@gmail.com

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Yummy Cupcake

matbloggen

Matbloggstoppen

matklubben

Matklubbens Topplista
Cute Apple

.

   

.

 

.

 

INSTAGRAM

  Följ min offentliga nya instagram!
IdasBakverk

Pumpkin

Ovido - Quiz & Flashcards